No niin, mää olen sitten syyllinen kutakuinkin kaikkeen maholliseen.

Yritin tuota eroasiaa ihan nätisti esittää tuolle naiselle, hän ei sitten kuulemma suostu... No eihän siihen välttämättä toisen suostumusta edes tarvittais, hakemukseen riittää yksikin allekirjotus. Mä olen kuulemma ihan helvetin itsekäs kun haluan erota parisuhteesta josta en ole saanut oikein mitään irti enään moneen vuoteen. Ai niin enkä ota huomioon vaimoni tunteita, no helvetti en mä kai ihan vaan ajankuluksi sitä eroa hae. Ja myönnän olen tosiaan kerrankin päättänyt ajatella ihteänikin, onpa edes hiukan vähemmän tiskattavaa ja saan laittaa ruoan sillon kun mulla ittelläni on nälkä ja mulle ittelleni sopii, eikä sillon kun tua yks sitä peliensä äärestä rutisee. Mää olen aivan saakelin ilkeä, kun meinaan viedä vaimoltani kaiken ja tuhota hänen perheensä kun meinaan itteni ulkoistaa. Mitä HELVETTIÄ, minkä perheen, meillä mitään perhe-elämää ole ollut enään moneen vuoteen, mutta kai se saattaa vituttaa kun yht äkkiä ilmotetaan, että täyshoito loppuu. No hakekoot ittelleen palvelijan jostakin muualta, minä en enää jaksa.

Ai niin kaikkihan johtuu ihan vaan mun väärinkäsityksistäni. Läheisyyttä ja rakkauttakin on kuulemma riittänyt vaikka millä mitalla, no mietityttää vaan, että kenenkähän kanssa, kun itte olen ollut vaimoni kanssa läheisesti tekemisissä edes pikaisesti vissiin kerran tämän vuoden puolella... Mulla on toimivasta parisuhteesta hiukan erilainen kuva. Ai niin sehän johtukin siitä, että hän on halunnut antaa mulle tilaa, MITÄ VITTUA, mää mitään tilaa oo halunnu vaan tilaisuutta naida vaimoltani aivot pihalle. Mutta kai sitä jossakin vaiheessa itsekin kyllästyy yrittämään jos jatkuvasti tulee rukkaset. Niin juu jotkut viisaat neuvoo, että pitäs hiukan osallistua kotitöihin ettei nainen sitten ole uupunut ja väsynyt, ja lisäks voisi vähän vaikka hieroa niskaa rennommaks, jne. jne. No juu kyllähän se niskahieronta ja kotitöiden tekeminen on aina kelvannut, mutta ei sillä mitään muuta vaikutusta ole ollut. Vai pitäsköhän sitä vielä laittaa nettipelikin valmiiksi päälle ettei toinen vaan rasitu ja jaksaa sitten peiton allakin joskus edes nukkua kainaloittain.

No meikäläinen on nyt sitten nukkunut ihan omasta alotteesta olohuoneen sohvalla, mikä on muuten vähän helvetin huono nukkua. Ny tää yks kysyy, että " eiks me voitais vaan unohtaa tätä ja sä voisit tulla sänkyyn nukkumaan" mitä hittoo kuinka helppona se mua pitää. Meinaako tua jumalauta, että mua voi ohjailla ihan vaan sillä että pyytää kertaalleen viereensä ja mä olen taas valmis hyppäämään sen pillin mukaan. EI SE SEKSI NYT IHAN NIIN HYVÄÄ OLE, ja hiukan on itsetunnon rippeitä minullakin jäljellä. Niin ja mä muistaakseni olen hakemassa avioeroa, en kiristämässä seksiä, yks aika olennainen periaate mulla sen suhteen on ollut "EI VÄKISIN, EIKÄ VÄSYTTÄMÄLLÄ, piste" No nyt sitä oltaisiin valmiita lähtemään kaiken maailman pariterapioihin ja leireille, taitaa vaan olla vähän myöhäistä, mä olen itte sellasia tässä muutaman vuoden ehdotellu, mutta eipä ole ollut minkään laista kiinnostusta, eipä kiinnosta enään minuakaan, mulla tuli mitta täyteen. Ja jollen saa nimeä paperiin niin laitan paperin menemään yhdellä allekirjoituksella.

Ai niin, katselin tuossa blogin statistiikkaa ja kävijätilastoita, joku jopa sillon tällön on tänne näemmä eksynytkin, vaikka vahingossa tosin ainakin hakusanoista päätellen. Ainakin olettaisin, että hakusanalla "pitäisikö miehen maksaa naiselle kotitöistä palkkaa" tänne eksynyt ei välttämättä löytänyt ihan sitä mitä etsi... Mutta vastataan nyt kysymykseen kuitenkin parilla kysymyksellä, Pitäisikö Naisten maksaa kotitöistä miehelle palkkaa? Entä jos kyseessä onkin homo tai lespopari, kummalla on palkanmaksuvelvollisuus? Entä jos maksu hoidetaan ihan luonnossa, kumpi on maksaja kumpi maksun saaja? Pitäisikö avioseksi ilmoittaa veroehdotuksessa luontaisetuna. Entäpä jos perheestä vain toinen käy työssä ja kustantaa perheen ruoat, asumisen ja vaatteet, eikö silloin ole ihan kohtuullista, että kotona oleva (riippumatta siitä onko mies vai nainen) tekee myös kotitöitä? Vai pitäisikö siitä maksaa vielä erikseen palkkaa, että osallistuu yhteisen talouden hoitoon?  Onko parisuhde joku vitun työsuhde, vai pari suhdetta? PERKELE MULLA ON PALKAT JÄÄNY SAAMATTA, niin rahalliset kuin luonnossakin maksetut, VOINKO MÄ NYT VALITTAA VITTU AMMATTILIITTOON TAI TYÖTUOMIOISTUIMEEN.

Eli lyhyesti kysymykseen "pitäisikö maksaa palkkaa?" -Oletko tehnyt työsopimuksen, ja toimittanut verokortin, vai oletko solminut parisuhteen ja elät puolisosi tuloilla? (ja itse asiassa kohtuullisen hyvillä luontaiseduilla ja pienellä veroprosentilla, verrattuna työsuhteeseen)

-Ukko-