No terve,

Eipä ole tännekään tullut pitkään aikaan kirjotettua, mutta se ei kuitenkaan tarkota sitä, että vitutus olis missään määrin vähentyny. Mutta vaikka musta tuntuu, että tuo nainen joka samassa taloudessa asustaa tätä lueskeleekin, niin Ukko päätti hiukan taas tilittää. Ja jos lukee niin mikäs siinä saapahan hiukan faktatietoja siitäkin mikä lävähtää ensviikolla eteen. Pakko se on vittu ihtelleen myöntää ettei se tilanne tästä enää odottamalla parane. Mä olen jonniin verran koittanu kaunistella ittelleni oman parisuhteeni jamaa, mutta moni on kakku päältä aivan helevetin kaunis, mutta sisälle on siili paskonu. Tuossa aiemmin mainittinkin, että meillä homma hoituu sillä lailla, et mie tiskaan, laitan sapuskat, siivoan, korjaan auton, hoidan pihatyöt, leikkaan kersan hiukset ja hoian mukulan vahtimisen, tua toinen yksikkö pelaa nettipelejä tai kattoo yle-areenasta jotain vitun uusintoja. yhessä vaiheessa olin jo niin saakelin väsyny että rampautin itteni vuodeksi kun en enää jaksanu töissä keskittyä, ukolta sano tosiaan selkä poks' No mikäs siinä sitten piti vittu kokata keppien kanssa kun ei muuten pysyny hellan vieressä pystyssä, tuo toinen katto netistä kokkiohjelmia ja vittuili. Mutta kerrankin oli sellaset särkylääkkeet, ettei vituttanu ;)

No joo, mä olen tässä vittu muutaman vuoden kituuttanu avioliitossa mikä ei todellakaan toimi. Liitosta puuttuu vittu läheisyys, seksi, keskustelu ja perkele toisen kunnioituskin; helvetti mää mikään kynnysmatto halua olla. Mää koitin muutamaan otteseen ehrotella, että pitäskö suhetta jollaintavalla yrittää korjata, mennä vaikka johonkin hevon vitun kuuseen parisuhdeleirille tai johkiin vitun pariterapiaan (vaikka ilmasinkin asian ihan nätisti kiroilemati, mutta tänne mää saan kirjottaa vaikka "merisiili" jos mää tahon) no eipä tua suostunut lähtemään, kun ei suhteessa ole kuulemma mitään vikaa. No vittu ei kai kun ei mitään tarvii ite tehä muutakun rutista ja vaatia. No sekin kai vielä menis jos vastineeksi sais edes jonkinlaista läheisyyttä. Ei mun tarvii rankan päivän jälkeen välttämättä joka kuukausi seksiä saada, mutta olis se kiva kun edes pusun sillon tällön sais.  Mutta kun läheisyys on siinä, että mun pitäis saunan jälkeen tehä kynsihoito ukkovarpaan kynsille, niin mää jään suoraan sanottuna vähän vitun kylmäks.

Mää oon tässä ny kattellu varmaan viis vitun pitkää vuotta josko tilanne edes vähän paranis, muuta se vaan pahenee. Joten nyt mää tein sen päätöksen, että eropaperit vetämään ja akka pois mun elämästä, ja kaikille feministeille ihan vaan tiedoks, että en todellakaan ala enää tohon malliin ainuttakaan naista passaamaan. Vittu saatte tehä tekin oman osanne jos meinaatte minun kanssa elää. Sitä kato sanotaan tasa-arvoks että mies tekee kaikki vitun kotityöt, mä olen siitä kuullu niin monta kertaa naisten vittuilua, että miehet ei tee tarpeeks kotitöitä, että mulla on mitta täynnä. Taidan antaa seuraavalle yltiö femmarille, joka tulee päätä rääpimään,  tasa-arvon nimissä selkään.

Ja kun tuo paperisotku on joskus tulevaisuudessa selvitetty niin mä luulen, että mun elämässäni saattaa olla jopa pieni hetki ettei vituta enään yhtään, tai ei ainakan ihan niin paljoo.

 

Mää annan ny pari ihan kokemuksen neuvoo, jos joku hullu tätä ny yleensä eres lukee. (muut kun tuo nainen mikä vielä vaimoksi ihteensä kutsuu)

Ekaks jos on ihan helvetinmoiset issias säryt ja epäilee leikkaukseen menemistä, niin suosittelen lämpimästi. Ne kivut jäi ihan kiltisti sinne leikkauspöydälle ja viikonpäästä ei tarvinnu vetää edes panadolia.

Ja toinen jos tuntuu että parisuhde on ihan vitun jumissa eikä toinen halua tehä sen eteen yhtään mitään, niin ei se siitä odottamalla parane. parree kun ottaa vaan sen eron ajoissa, eikä rupee talonmieheks vaimolleen.

-Ukko-